55238BC SharePoint Online for Administrators

Acest curs ofera profesionistilor IT cunostinte despre administrarea SharePoint Online în Office 365, totodata explica și demonstreaza opțiunile de configurare pentru SharePoint Online. Cursul este potrivit atat pentru administratorii locali existenti din SharePoint cat si  pentru administratorii noi, cei ce se ocupa acum de Office 365 si trebuie să înțeleagă cum pot configura corect SharePoint Online pentru organizatia lor. Cursul va ajuta de asemenea administratorii site-ului SharePoint să înțeleagă diferențele dintre SharePoint local și SharePoint Online.

Inscrie-te folosind formularul de mai jos! Contacteaza-ne daca ai nevoie de mai multe informatii
0728 ADVICE sau office@itadviser.ro
  • Pret 449€
  • Durata 3 zile
  • Nivel Mediu
  • Cursanti 10
  • Limba curs Engleza/Romana
  • Examen -
  • Certificare Microsoft Certificate of Achievement

Detalii curs 55238BC SharePoint Online for Administrators

Profilul participantilor

Acest curs este conceput pentru administratorii IT care trebuie să configureze și administreze SharePoint Online ca parte a serviciului de cloud Office 365.

La finalizarea cursului

După finalizarea acestui curs, veti putea sa:

Înțelegeți arhitectura SharePoint Online
Cunoașteți toate componentele din SharePoint Online
Aveți experiență în configurarea componentelor SharePoint Online
Aveți experiență în configurarea opțiunilor
Lucrați cu colecții de site și opțiuni de stocare
Gestionați profilurile utilizatorilor și profilurile sociale
Înțelegeți și configurați conexiunile de date în SharePoint Online
Construiți o structură de taxonomie
Înțelegeți și configurați Căutarea în SharePoint Online
Configurați și implementați aplicațiile
Înțelegeți și definiți gestionarea conținutului Enterprise și securitatea și conformitatea
Configurați opțiuni și funcții suplimentare în SharePoint Online, cum ar fi managementul drepturilor informaționale

 

Modulul 1: Introducere în Office 365 și SharePoint Online

Acest prim modul vă va conduce într-un tur al Office 365 și SharePoint Online și vă va asigura că sunteți familiarizat cu toate componentele care vor fi acoperite în modulele ulterioare. Veți înțelege modul în care funcționează managementul identității în Office 365 și, de asemenea, instrumentele necesare pentru gestionarea mediului. Veți afla, de asemenea, despre opțiunile pentru migrarea la SharePoint Online și despre crearea de scenarii hibride.
Lecții
Introducere în Centrul de administrare Office 365
Configurați raportarea
Accesarea instrumente de management SharePoint
Accesarea securității și conformității
Gestionarea Office 365 și SharePoint Online cu PowerShell
Compararea pe spațiile SharePoint cu SharePoint Online
Identitatea utilizatorului în Office 365 și SharePoint Online
Gestionarea domeniilor utilizatorilor
Construirea de scenarii hibride
Redirecționare OneDrive și site-uri
Yammer redirecționare
Înțelegeți căutarea hibridă
Conectivitate hibridă a datelor de afaceri
Taxonomie hibridă
Laborator: Configurarea mediului Office 365
Creați un nou cont Outlook.com
Creați o nouă încercare Office 365
Instalați Azure Active Directory PowerShell
Instalează SharePoint Online Management Shell
Creați utilizatori de test
Instalați Office 2016 pe clientul dvs.
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Descrieți componentele cheie ale SharePoint Online
Navigați în centrele de administrare Office 365 și SharePoint
Înțelegeți managementul identității
Înțelegeți cum să gestionați mediul în PowerShell
Înțelege scenarii hibride

Modulul 2: Lucrul cu colecțiile de site

Acest modul vă ajută să înțelegeți topologia colecțiilor de site și cum să le creați și să le gestionați. Veți învăța cum să definiți controlul și administrarea delegată, precum și configurați opțiunile de stocare și cotele pentru diferite colecții de site-uri. Veți învăța cum să configurați accesul extern la conținutul dvs. și să partajați cu identități externe și, în final, cum să ștergeți și să recuperați colecțiile de site-uri, inclusiv gestionarea PowerShell.
Lecții
Introducere în centrele de administrare clasice și moderne
Crearea Colecții de site-
Definirea dreptului de proprietate și securitate pentru colecțiile site-ului
Configurarea stocării
Configurați accesul extern la colecțiile site-ului
Recuperarea colecții de site-
Configurați partajarea externă
Gestionarea colecțiilor de site cu PowerShell
Laborator: Gestionarea colecțiilor de site
Creați o nouă colecție de site folosind interfața de utilizator
Creați o nouă colecție de site-uri moderne
Creați o nouă colecție de site folosind PowerShell
Configurați cota de stocare
Configurați partajarea externă
Restaurarea unei colecții de site
Creați un site și implementați conținut pentru laboratoarele ulterioare
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelege Colecții de site-
Gestionează și delegă colecțiile site-ului
partajarea externă Configurare
Ștergeți și restabiliți colecțiile de site-uri
Gestionați colecțiile de site-uri cu PowerShell

Modulul 3: Gestionarea profilurilor utilizatorilor

Profilele utilizatorilor sunt o parte cheie a oricărei platforme sociale și de colaborare, iar în acest modul veți învăța cum să gestionați opțiunile profilului de utilizator din SharePoint Online, inclusiv crearea proprietăților personalizate ale profilului. Vei învăța, de asemenea, cum să creezi și să configurezi audiențe pentru conținut vizat și apoi să folosești audiențele pentru redirecționarea site-ului personal. În cele din urmă, veți învăța cum să configurați opțiunile de căutare și lucrările de curățare pentru serviciul de profil.
Lecții
Prezentare generală a serviciului de profil
Definirea proprietăților profilului
Hartă proprietățile profilului către un magazin de termeni
Crearea proprietăților de profil personalizate
Gestionarea publicului
Crearea de audiențe
Gestionarea politicilor de profil de utilizator
Configurează încredere locațiile gazdei site-ului meu
Configurați locațiile preferate ale centrului de căutare
Definirea nivelurilor de permisiuni de citire
Configurarea opțiunilor de difuzare a ziarelor
Configurare notificări prin e-mail
Configurați curățarea site-ului meu
Laborator: Gestionarea serviciului Profil utilizator
Creați o nouă proprietate personalizată a profilului de utilizator
Creați o proprietate personalizată mapată cu un termen de metadate
Creați un public folosind proprietățile de profil și conținutul țintă
Configurați conturile de curățare a site-ului meu
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți serviciul de profil din SharePoint Online
Creați o proprietate personalizată mapată cu un termen detadat
Definiți politicile de profil și controlul de securitate
Creați și gestionați audiențe
Definiți gestionarea site-urilor mele atunci când un utilizator site-ul meu este șters

Modulul 4: Lucrul cu conexiunile de date

Acest modul se concentrează pe construirea și configurarea conexiunilor de date și provocarea SharePoint de a afișa date care se află în alte surse de date și apoi afișarea datelor pe site-urile SharePoint. Veți învăța cum să folosiți PowerApps pentru dezvoltarea de forme și fluxul pentru a construi procesul de afaceri împreună cu Power Bi pentru a afișa date. Serviciul de conectivitate de afaceri este conceput pentru a permite definirea conexiunilor de date pentru a afișa date din alte locații, cum ar fi Azure SQL, pentru a permite utilizatorilor să adauge părți web de date fără a fi nevoie să înțeleagă configurația conexiunii de date. De asemenea, veți afla importanța utilizării serviciului de magazin securizat de-a lungul conexiunilor de date de afaceri pentru a defini accesul la datele de stocare la distanță de date utilizând un singur semn de conectare.
Lecții
Introducere în conexiunile de date
Prezentare generală a PowerApps, Flow și PowerBi
Prezentare generală a serviciului de conectare a afacerilor
Introducere în fișierele de definiție BDC
Crearea de fișiere cu definiție BDC
Introducere în serviciul securizat al magazinului
Configurarea serviciului magazin securizat
Crearea setărilor de aplicații țintă sigure pentru magazin
Configurați conexiunile la serviciile cloud
Configurați conexiunile la serviciile locale
Instrumente pentru construirea conexiunilor de date
Crearea tipurilor de conținut extern
Construirea listelor externe folosind date externe
Laborator: administrarea serviciului de conectare a datelor de afaceri
Creați un nou formular PowerApps
Creați un nou flux
Creați o nouă aplicație de magazin securizată
Creați o nouă conexiune BCS BDC
Creați un tip de conținut extern
Creați o nouă listă externă pentru a utiliza datele externe
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Descrieți caracteristicile cheie ale opțiunilor de conectare a datelor din SharePoint Online
Aflați despre utilizarea PowerApps, Flow și Power Bi
O imagine de ansamblu a serviciilor de conectivitate de afaceri
Introducere în Serviciul Secure Store
Înțelegeți arhitectura BCS și a magazinului Secure
Aflați cum puteți construi fișiere de definiție XML pentru a fi utilizate în serviciul BCS
Configurați semnul unic pe datele de acreditare pentru surse de date externe
Construiți tipuri de conținut extern
Creați liste externe

Modulul 5: Gestionarea magazinului Term

Termenul magazin este o componentă cheie a gestionării și găsirii de conținut a întreprinderilor, iar acest modul va acoperi crearea unui termen termen până la crearea seturilor de termeni și aplicarea lor în conținut. De asemenea, termenii pot face parte dintr-o structură de profil social și veți învăța cum să injectați termeni prin interfața de utilizator și prin PowerShell.
Lecții
Prezentare generală a termenului magazin
Înțelegerea termenilor și a managementului ciclului de viață
Crearea grupurilor de termeni
Crearea termenului magazin
Crearea seturilor de termen în UI
Crearea seturilor de termen prin importarea prin CSV
Crearea termenilor în UI
Crearea termenilor prin PowerShell și CSOM
Gestionați termenii cu sinonime și fixare
Configurați administrarea delegată
Laborator: Crearea și gestionarea magazinului Term
Creați un grup de termene și un set de termene
Gestionați termenii cu PowerShell și CSOM
Gestionați termenii cu sinonime și fixare
Configurați administrarea delegată
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți valoarea termenului de stocare în gestiunea datelor SharePoint și ciclul de viață
Utilizați termeni pentru a permite o mai bună căutare și găsire
Construiți magazine și termeni
Gestionați termenii prin sinonime și fixare
Creați termeni prin PowerShell
Drepturi de administrare delegate
Adăugați termeni la conținut și profiluri

Modulul 6: Configurarea căutării
Căutarea este unul dintre cele mai importante instrumente disponibile pentru un utilizator în SharePoint, deoarece permite găsirea și direcționarea datelor în diferite moduri. Acest modul va arăta ce opțiuni sunt disponibile pentru a extinde serviciul de căutare cu instrumente puternice de optimizare a căutării, cum ar fi sursele de rezultate și proprietățile gestionate, pentru a permite utilizarea pieselor web de căutare ca parte a unei dislocări de conținut vizate. Veți afla, de asemenea, despre exportarea configurației de căutare și importarea acesteia în alte colecții de site sau chiar alți chiriași.
Lecții
O introducere a serviciului de căutare
Clasică versus experiență modernă de căutare
Înțelegerea proprietăților gestionate
Creați proprietăți gestionate
Gestionează paginile autorizate
Înțelegeți sursele de rezultate
Creați și configurați sursele de rezultate
Înțelegeți regulile de interogare
Promovarea rezultatelor prin reguli de interogare
Eliminați rezultatele căutării din index
Exportarea configurațiilor de căutare
Importarea configurațiilor de căutare

Laborator: Gestionarea și configurarea serviciului de căutare
Creați o interogare în mod modern și clasic
Creați o nouă sursă de rezultate
Exportați configurația de căutare
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți serviciul de căutare pentru șabloane clasice și moderne
Configurați proprietățile gestionate și extindeți schema de căutare
Definiți pagini autoritare
Înțelegeți sursele de rezultate
Configurați noi surse de rezultate
Aplicați surse de rezultate la interogările de căutare
Înțelegeți regulile de interogare
Promovarea rezultatelor prin reguli de interogare
Eliminarea rezultatelor căutării din index
Exportați configurațiile de căutare
Importați configurațiile de căutare

Modulul 7: Configurarea aplicațiilor

Acest modul se va concentra pe configurarea și implementarea serviciului de gestionare a aplicațiilor în SharePoint Online. Aplicațiile sunt o modalitate excelentă de a adăuga funcții și funcționalități în SharePoint, iar aplicațiile pot fi implementate în mai multe moduri în SharePoint Online, inclusiv prin magazin și prin intermediul catalogului de aplicații. Veți învăța cum să configurați aplicațiile din ambele medii, precum și să implementați o aplicație comercială completă de la o terță parte.
Lecții
O introducere în aplicații
Înțelegerea catalogului de aplicații
Construirea catalogului de aplicații
Adăugarea aplicațiilor în catalog
Adăugați aplicații pe site-urile dvs. SharePoint
Adăugarea de aplicații prin intermediul magazinului marketplace
Gestionați licențele pentru aplicații
Configurați setările de acces la magazin
Monitorizarea utilizării aplicațiilor
Laborator: Configurarea aplicațiilor
Creați și configurați un catalog de aplicații
Adăugați o aplicație de magazin Office 365
Adăugați o aplicație prin intermediul catalogului de aplicații
Adăugați o aplicație Azure
Monitorizați și gestionați utilizarea aplicațiilor
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți cum funcționează aplicațiile în SharePoint Online
Aflați diferențele dintre aplicațiile din magazin și aplicațiile din catalog
Construiți colecția de site-uri de catalog de aplicații
Implementați aplicații în catalog
Adăugați aplicații pe site-urile SharePoint
Înțelegeți diferența dintre aplicațiile Azure și aplicațiile SharePoint
Implementați o aplicație Azure
Înțelegeți licențele
Configurați accesul la piața magazinelor online
Monitorizarea și gestionarea utilizării aplicațiilor

Modulul 8: Managementul conținutului companiei în SharePoint Online

Enterprise Content Management (ECM) se ocupă cu controlul și gestionarea datelor, deoarece acestea sunt create și stocate în SharePoint Online. În acest modul veți afla despre managementul ciclului de viață, gestionarea documentelor și capacitățile de prevenire a pierderilor de date, descoperirea electronică și clasificarea și guvernarea datelor în SharePoint Online. Veți învăța cum să construiți diverse componente care să ajute la gestionarea ECM, cum ar fi centre de înregistrări, centre de politici și să configurați politicile în centrul de securitate și compliancy pentru a configura eDiscovery, etichete și prevenirea pierderilor de date.
Lecții
O introducere a ECM în SharePoint Online
Componentele ECM
Office 365 versus conformitate clasică
Înțelegerea gestionării înregistrărilor in loc
Configurați gestionarea înregistrărilor în loc
Înțelegerea centrului de evidență
Construiți și configurați un centru de înregistrări
Înțelegerea centrului de politică de conformitate
Construiți un centru de politici de conformitate și configurați politicile
Descoperiți centrul de securitate și compliancy
Configurați un centru eDiscovery
Construiți un caz eDiscovery
Înțelegeți prevenirea pierderilor de date
Construiți o politică și interogare pentru prevenirea pierderilor de date
Lucrul cu clasificarea și guvernanța datelor
Laborator: Configurarea ECM în SharePoint Online
Configurați gestionarea înregistrărilor la loc
Creați un centru de înregistrări
Creați un caz eDiscovery
Configurați DLP
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți componentele ECM din SharePoint Online
Configurați gestionarea înregistrărilor în loc
Construiți un centru de înregistrări
Trimiteți date către un centru de înregistrări pe baza valorilor proprietății
Descoperiți centrul de securitate și compliancy
Construiți cazuri eDiscovery
Descoperiți datele pe baza cerințelor de conformitate
Înțelegerea prevenirii pierderilor de date (DLP)
Înțelegeți guvernanța și etichetele de date
Construiți interogări și politici DLP

Modulul 9: Gestionați opțiunile pentru SharePoint Online

Există mai multe opțiuni disponibile pentru SharePoint Online care nu sunt configurate într-o anumită categorie. Acest modul va acoperi configurația și opțiunile disponibile în SharePoint și Office 365 pentru aceste componente. Componentele specifice pot include opțiuni precum gestionarea OneDrive și opțiunile de clasificare a site-ului până la activarea și configurarea Managementului drepturilor informaționale care permite opțiuni suplimentare de securitate pentru elementele din SharePoint. În cele din urmă, veți înțelege diferența și motivele pentru care utilizați opțiunile de funcționare timpurie pentru Office 365, care pot afecta caracteristicile SharePoint utilizatorilor dvs.
Lecții
Configurați funcțiile OneDrive
Configurați utilizarea Yammer sau Newsfeeds
Înțelegeți gestionarea drepturilor informaționale
Configurați gestionarea drepturilor informaționale
Definiți opțiunile de clasificare a site-ului
Înțelegeți opțiunile de lansare timpurie pentru Office 365
Configurați opțiunile de lansare timpurie pentru chiriașul dvs. Office 365
Gestionați controlul accesului
Laborator: Configurați opțiunile pentru SharePoint Online
Configurați opțiunile OneDrive
Definiți opțiunile de creare a site-ului
Configurați gestionarea drepturilor informaționale

După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți opțiunile disponibile pentru SharePoint Online în Office 365
Configurați opțiunile de funcții pentru OneDrive
Înțelegeți diferențele dintre opțiunile Yammer și Newsfeed
Înțelegeți gestionarea drepturilor informaționale (IRM)
Configurați gestionarea drepturilor informaționale
Activați IRM în bibliotecile SharePoint
Aplicați politicile IRM la elementele din SharePoint
Definiți opțiunile de clasificare a site-ului
Înțelegeți opțiunea pentru activarea funcțiilor de lansare timpurie
Activați funcțiile de lansare timpurie
Înțelegeți opțiunile de control de acces.

    Call Now Button