55215B SharePoint Online Power User

Acest curs de patru zile oferă povestea completă a ownerului de site Sharepoint, de la început până la sfârșit, într-un mod captivant și practic, pentru a vă asigura că puteti dobandi încrederea necesara pentru a planifica și crea site-uri noi sau pentru a gestiona site-urile dvs. existente în SharePoint Online. Scopul  cursului este să va ofere cunostintele necesare pentru a face SharePoint online să fie cat mai relevant pentru cei ce il folosesc. In cadrul acestui curs veți învăța, de asemenea, cele mai bune practici și „ce să nu faceți” în timp ce vizionați demonstrații interactive, interactive. Veti aplica teoria în practică, prin exerciții în SharePoint Online.

Inscrie-te folosind formularul de mai jos! Contacteaza-ne daca ai nevoie de mai multe informatii
0728 ADVICE sau office@itadviser.ro
  • Pret 649€
  • Durata 4 zile
  • Nivel Mediu
  • Cursanti 10
  • Limba curs Engleza/Romana
  • Examen -
  • Certificare Microsoft Certificate of Achievement

Detalii curs 55215B SharePoint Online Power User

Profilul participantilor

Acest curs este destinat atât utilizatorilor SharePoint începători, cât și celor experimentați care doresc să exploateze la maxim SharePoint Online.

La finalizarea cursului

După finalizarea acestui curs, veti putea sa:
Înțelegeți avantajele utilizării SharePoint în scenarii din lumea reală
Creați noi site-uri SharePoint pentru a stoca informații despre afaceri
Creați pagini pentru a partaja știri și documente
Personalizați structura unui site pentru a satisface cerințele specifice de afaceri
Creați și gestionați vizualizarea, coloanele și aplicațiile
Gestionati securitatea unui site
Folosiți instrumente sociale pentru a comunica cu grupuri de oameni sau cu organizația entrie
Folosiți căutarea pentru a găsi informații despre afaceri, inclusiv persoane din documente

Modulul 1: Introducere în SharePoint Online

Să începem cu SharePoint online, făcându-vă să vă informați despre selecția sa fantastică de funcții. Vom demonstra utilizări populare ale SharePoint Online pentru a gestiona și a partaja conținut, vom crea o pagină web atractivă, vom automatiza procesele de afaceri și vom lua decizii bune de afaceri cu ajutorul informațiilor de afaceri. Vom discuta, de asemenea, cine vor fi utilizatorii tipici de pe site-urile noastre și rolul administratorului de colectare a site-urilor. Proprietarii site-urilor au încredere cu funcționalități care în alte sisteme de afaceri ar fi disponibile în mod normal numai dezvoltatorilor. Ca proprietar de site nou, suntem siguri că veți fi uimiți de potențialul pe care SharePoint Online îl poate oferi unui utilizator final.
Lecții
Introducerea Office 365 și SharePoint
Noțiuni introductive cu Office 365
Revoluția norului
Conectați-vă la Office 365
Ce este Office 365
Utilizarea lansatorului de aplicații
Ce este SharePoint
Setări Office 365
Prezentarea grupurilor Office 365
Delve
Dreptul de proprietate și accesul
OneDrive
Laborator: Introducere în SharePoint Online
Conectați-vă la Office 365
Încărcarea pe OneDrive
Personalizarea lansatorului de aplicații
Actualizarea profilului dvs. Delve
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Descrieți motivele populare pentru a utiliza SharePoint Online
Înțelegeți rolurile utilizatorului în SharePoint Online
Conectați-vă la Office 365
Navigați la SharePoint Online

Modulul 2: Crearea site-urilor

Indiferent dacă gestionați site-uri existente sau nu ați început încă, vă vom completa situația actuală discutând ierarhia site-ului și planificând site-urile dvs. SharePoint. Acest lucru vă va permite să înțelegeți site-urile existente pe care le-au creat alte persoane, precum și să luați decizii bune atunci când construiți noi site-uri. Ca proprietar de site, vi se va prezenta o selecție de șabloane de site. Veți utiliza o varietate de șabloane populare de site pentru a dezvolta o înțelegere îmbunătățită a funcției și a utilizării corespunzătoare a fiecărui site. După ce site-ul dvs. este gata, vom schimba aspectul site-ului dvs. Puteți încerca chiar să aplicați marca dvs. de afaceri pe site-ul dvs. de testare. Vom construi, de asemenea, bara noastră de navigare, un mod simplu, dar puternic, de a ajuta utilizatorii să se deplaseze între site-uri web.

Lecții
Planificarea site-urilor dvs.
Creați subsite noi
Chiriașul Office 365
Șabloane de site
Adrese web
Aplicați-le
Colecții de site-uri
Construiți-vă navigarea
Creați un site nou
Ștergeți subsoluri
Navigarea pe site-ul echipei
Interfață de utilizator: clasic vs modern
Conținutul site-ului: clasic vs modern
De unde vine clasicul?
Laborator: Crearea de site-uri
Creați două sub-site-uri
Ștergeți un sub-site
Restaurați un site
Actualizați navigarea
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți avantajele utilizării șabloanelor site-ului atunci când creați site-uri noi
Utilizați corect Colecțiile de site și site-urile
Controlați navigarea pe site
Ștergeți și restabiliți site-urile

Modulul 3: Crearea și gestionarea paginilor web

SharePoint are o selecție bogată de moduri de a construi pagini web. Veți învăța cum să actualizați pagina de pornire a site-ului dvs. SharePoint cu text, linkuri, imagini, videoclipuri și părți web. Vă vom arăta, de asemenea, cele mai bune practici atunci când creați mai multe pagini și le conectați împreună. În majoritatea șabloanelor de site, crearea și gestionarea paginilor web este un mod simplu, rapid și plin de satisfacție de a prezenta informații și aplicații esențiale. SharePoint poate fi folosit și ca Intranet pentru știri interne. Datorită vizibilității ridicate a acestor site-uri web, este comună plasarea unui control mai mare asupra lansării de noi pagini web sau a actualizărilor către paginile existente. Din acest motiv, SharePoint are site-uri de publicare și site-uri de comunicare.

Lecții
Tipurile de pagini găsite în SharePoint
Pagini clasice SharePoint
Pagini moderne de SharePoint
Cum se utilizează paginile clasice ale site-ului echipei
Creați știri și pagini de site
Verificați caracteristicile site-urilor de publicare
Piese web
Salvați, publicați, distribuiți și ștergeți paginile
Site-uri de comunicare
Laborator: Creați și gestionați pagini web
Declanșează pagina de start a Trainingului
Adăugați conținut bogat
Opțional – Adăugați un videoclip YouTube
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Știi când să creezi pagini
Creați toate tipurile de pagini
Adăugați conținut la o pagină, inclusiv imagini și videoclipuri
Utilizați publicarea conținutului paginii, precum redări și conținut reutilizabil

Modulul 4: Lucrul cu aplicații

Aplicațiile sunt necesare pentru a stoca informații precum evenimente, contacte și fișiere pe un site. SharePoint oferă o selecție de aplicații pentru diferite scenarii, toate având opțiunea de a fi personalizate pentru o anumită cerință de afaceri. Aplicațiile pot fi defalcate în Liste, biblioteci și aplicații Market Place. Listele SharePoint servesc ca structură pentru calendare, forumuri de discuții, contacte și sarcini. Acest modul explică conceptul de liste, apoi examinează opțiunile populare. O bibliotecă de documente este o locație pe un site unde puteți crea, colecta, actualiza și partaja fișiere, inclusiv Word, Excel, PowerPoint și PDF. Vă vom arăta beneficiile utilizării unei biblioteci și vă vom învăța cum să lucrați cel mai bine cu fișierele dintr-o bibliotecă. O introducere în aplicațiile locale și SharePoint Marketplace este oferită pentru a arăta cum să extindeți funcționalitatea site-ului, dincolo de ceea ce Microsoft a furnizat în platforma SharePoint Online.
Lecții
O introducere în aplicații
Co-autor
Aplicații pentru piață
Check-Out – Out
Adăugarea aplicațiilor pe un site
Editați și vizualizați proprietățile fișierului
Creați și gestionați coloane
Vizualizare editare rapidă
Păreri publice și personale
Comenzi de fișiere
Gestionarea setărilor aplicației
Copiază linkul și Share
Aprobarea conținutului
Dosare
Versiune majoră și minoră
Coșul de reciclare
Seturi de documente
Alerte
Lucrul cu fișierele într-o bibliotecă
Sincronizare OneDrive
Creați, încărcați și editați fișiere
Lucrul cu liste clasice
Laborator: Lucrul cu aplicații
Crearea unei biblioteci noi
Configurarea coloanelor și a vizualizărilor
Încărcarea de conținut
Configurarea alertelor și utilizarea versiunii
Crearea unei liste
Ștergerea și restaurarea unei aplicații
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți șablonul de aplicație disponibil în SharePoint Online
Creați aplicații noi pentru a stoca informații despre afaceri
Personalizați aplicațiile cu coloane, vizualizări și setări de aplicații, pentru a le face relevante pentru anumite companii
Utilizați aplicații SharePoint cu alte aplicații Office, inclusiv Excel și Outlook
Sortare și filtrare documente

Modulul 5: Procese de construcție cu Flow și PowerApps

Construirea proceselor dvs. de afaceri în SharePoint a fost simplă și puternică, odată cu introducerea de soluții fără cod pentru captarea informațiilor și automatizarea sarcinilor. Din SharePoint, descoperiți Flow, un designer de fluxuri de lucru care vă permite să integrați liste și biblioteci în celelalte aplicații preferate de Office 365 și servicii de afaceri. În plus, vă vom arăta PowerApps, un designer de formulare care vă permite să aduceți o experiență personalizată pe listele SharePoint, permițând utilizatorilor să documenteze informațiile din browserul lor de pe computer sau chiar pe o aplicație mobilă! Acest modul este conceput pentru a vă arăta capabilitățile de integrare între SharePoint, Flow și PowerApps. Oferim o clasă completă de 2 zile pentru construirea soluțiilor Flow și PowerApp care se conectează la alte servicii. Acest modul va include, de asemenea, fluxurile de lucru clasice ale SharePoint, permițând utilizatorilor să construiască procese simple de aprobare în liste și biblioteci.
Lecții
Care sunt procesele de afaceri?
Proiectarea și publicarea unui flux
Instrumente clasice pentru proiectarea proceselor
Noțiuni introductive cu PowerApps în SharePoint
Proiectarea și testarea unui flux de lucru clasic
Îmbunătățiți captarea de date cu PowerApps
Noțiuni introductive cu Flow in SharePoint
Testați o listă îmbogățită cu Flow și PowerApps
Laborator: Procese de construcție cu Flow și PowerApps
Crearea unui nou flux de aprobare
Crearea unui nou PowerApp
Inițierea unui proces de afaceri
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți cum puteți crea un nou flux de aprobare
Înțelegeți cum puteți crea un nou PowerApp
Înțelegeți instaurarea unui proces de afaceri

Modulul 6: Personalizarea securității

Securitatea este un element important al oricărui site. Veți vedea demonstrații conduse de instructori cu cele mai bune practici pentru adăugarea și eliminarea colegilor de pe site-ul dvs. și definirea nivelului lor de acces. Ca proprietar de site, puteți personaliza nivelurile de permisiune. Aceasta înseamnă că puteți crea niveluri de acces care să fie aliniate responsabilităților utilizatorilor site-urilor dvs. Un exemplu în acest sens ar fi să permită unui grup de utilizatori posibilitatea de a încărca conținut, dar nu de a șterge conținutul. Veți vedea, de asemenea, cum puteți utiliza butonul Share pentru a partaja rapid documente cu alți utilizatori.
Lecții
Acces Office Group 365
Partajează un fișier
Actualizarea securității grupului Office 365
Eliminați un utilizator
Gestionarea accesului la SharePoint
Personalizarea securității SharePoint
Site-uri noi private / publice
Creați niveluri și grupuri de permisiuni
Configurare cereri de acces
Moștenire de securitate
Partajează un site
Cele mai bune practici de securitate
Laborator: Personalizarea securității
ShareContent într-o bibliotecă
Creați noi niveluri de permisiune
Creați un grup de securitate nou
Adăugați și eliminați utilizatorii
Modificarea moștenirii site-urilor / aplicațiilor
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți cum puteți partaja conținut într-o bibliotecă și permisiunile asociate
Înțelegeți cum puteți crea noi niveluri de permisiuni și grupuri de securitate
Înțelegeți cum să adăugați și să eliminați utilizatorii

Modulul 7: Lucrul cu Căutarea

SharePoint oferă posibilitatea de a stoca cantități mari de conținut într-o varietate de locații. Acest modul acoperă un set de instrumente care vă ajută să localizați eficient informațiile de care aveți nevoie. În Office 365, precum și în căutarea în SharePoint, Delve oferă o experiență mai personalizată prin identificarea conținutului util și trending și aducerea către tine. Deși căutarea SharePoint este bogată și inteligentă, proprietarii de site-uri pot face personalizări pentru a căuta pentru a îmbunătăți relevanța pentru o organizație. Vom arăta tehnici comune utilizate de proprietarii de site-uri pentru a îmbunătăți rezultatele căutării prin promovarea conținutului specific atunci când este utilizat un anumit cuvânt cheie.
Lecții
Delve
Sfaturi de căutare
O introducere în căutarea SharePoint
Accesarea căutării clasice
Căutați în dosare, biblioteci și site-uri
Rezultate promovate
Rezultatele cautarii
Laborator: Personalizarea securității
Adăugați personal pe site-ul dvs.
Creați niveluri și grupuri de permisiuni
Eliminați accesul pentru un utilizator
Blocați-vă pentru a deschide aplicații
Opțional – Adăugați auditorii la un flux de lucru
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Înțelegeți obiectele de securitate din SharePoint Online
Invitați și eliminați persoanele către și de pe site-ul lor online SharePoint
Utilizați opțiuni Share
Personalizați securitatea utilizând grupuri SharePoint și niveluri de permisiune

Modulul 8: Managementul conținutului companiei

În mod tradițional, echipele folosesc șabloane de fișiere sau procese manuale pentru a se asigura că informațiile sunt colectate și păstrate corect. Aceasta poate fi o alegere pe care o face echipa dvs. sau o decizie care este mai universală în întreaga organizație. În acest modul, vom ajuta echipa dvs. să stabilească șabloane de fișiere reutilizabile și să automatizeze gestionarea ciclului de viață a documentelor. Un exemplu în acest sens ar fi eliminarea automată a conținutului nedorit vechi de pe site-ul dvs. automat. Pentru a obține acest lucru, veți afla despre o varietate de funcții SharePoint, inclusiv metadate gestionate, tipuri de conținut, politici, gestionarea înregistrărilor în loc și organizatorul de conținut.
Lecții
Serviciu de metadate gestionat
Politici de gestionare a informațiilor
O introducere la tipurile de conținut
Centrul de înregistrări
Creați și gestionați tipul de conținut
Gestionarea înregistrărilor în loc
Implementați tipuri de conținut
Organizatorul de conținut
Utilizarea tipurilor de conținut în aplicații
Legături durabile
Hub-ul de tip conținut
Laborator: social
Postează o actualizare la newsfeed-ul Training
actualizeaza-ti profilul
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Descrieți avantajele utilizării instrumentelor sociale SharePoint
Creați conținut social, inclusiv postări pe blog, discuții și postări de știri

    Call Now Button