20339-2A Advanced Technologies of SharePoint 2016

Acest curs de cinci zile vă va învăța cum să planificați, configurați și gestionați funcțiile avansate într-un mediu SharePoint 2016. Domeniile speciale de concentrare pentru acest curs includ implementarea unei disponibilități ridicate, recuperare în caz de dezastru, arhitectură de aplicații de servicii și servicii de conectare Microsoft Business. Acest curs se concentrează, de asemenea, pe caracteristici de calcul social, productivitate și platforme și funcții de colaborare. Elevii vor învăța, de asemenea, despre soluții de business intelligence, Enterprise Content Management, infrastructura de gestionare a conținutului web, soluții și aplicații. Acest curs acoperă, de asemenea, modul de elaborare și implementare a unui plan de guvernare și cum să efectuați o actualizare sau o migrare la SharePoint 2016.

 

Inscrie-te folosind formularul de mai jos! Contacteaza-ne daca ai nevoie de mai multe informatii
0728 ADVICE sau office@itadviser.ro
  • Pret 749€
  • Durata 5 zile
  • Nivel Avansat
  • Cursanti 10
  • Limba curs Engleza/Romana
  • Examen 70-339
  • Certificare Managing Microsoft SharePoint Server 2016

Detalii curs 20339-2A Advanced Technologies of SharePoint 2016

Profilul participantilor

Cursul se adresează unor profesioniști IT experimentați, interesați să învețe cum pot instala, configura, implementa și gestiona  SharePoint 2016, fie într-un centru de date, fie în cloud.

În mod obișnuit, studenții ar trebui să aibă mai mult de patru ani de experiență practică * in planificarea și întreținerea SharePoint Server și alte tehnologii de bază de care depinde SharePoint, inclusiv Windows Server sau Internet Information Services (IIS), Microsoft SQL Server, Active Directory Domain Services (AD DS) și servicii de infrastructură de rețea.

Studenții ar fi trebuit să finalizeze Cursul 20339-1A: Planificarea și administrarea Microsoft SharePoint 2016 sau să fi dobândit cunoștințe și experiență echivalente înainte de a urma acest curs.

Profilul participantului cel mai des intalnit in cadrul acestui curs arata astfel:

Are cunoștințe de lucru și, de preferință, experiență practică, cu Microsoft SharePoint Online.
Are o largă familiaritate cu sarcinile de lucru din SharePoint Server.
Are experiență în managementul continuității afacerii, inclusiv backup-uri, restaurare și disponibilitate ridicată.
Are experiență în domeniul tehnologiilor de autentificare și securitate.
Are experiență cu Windows PowerShell.

* Experiența practică sau experiența în muncă ar trebui să provină dintr-un rol  în care studentul a lucrat la mai multe soluții în spațiul  SharePoint Server care includeau si gestionarea documentelor, gestionarea conținutului și căutarea.

La finalizarea cursului
După finalizarea acestui curs, veti putea sa:

Descrieți arhitectura principală a SharePoint 2016 și funcțiile sale noi și îmbunătățite.
Descrieți principalele caracteristici hibride din SharePoint 2016.
Planificați și proiectați un mediu SharePoint 2016 pentru a satisface cerințele privind disponibilitatea ridicată și recuperarea în caz de dezastre.
Planificați și implementați serviciile de conectare pentru afaceri și Serviciul securizat al magazinului.
Configurați și gestionați serviciile de productivitate pentru o implementare SharePoint 2016.
Gestionați soluțiile într-o implementare SharePoint 2016.
Planificați și configurați caracteristicile de calcul social.
Planificați și configurați gestionarea conținutului web pentru un mediu orientat către Internet
Planificați și configurați Enterprise Content Management într-o implementare SharePoint 2016.
Planificați și configurați soluții de business intelligence.
Planificați și configurați platformele și caracteristicile de gestionare a muncii, productivitate și colaborare.
Efectuați o actualizare sau migrare la SharePoint 2016.

Modulul 1: Introducere în SharePoint 2016

Acest modul descrie componentele de bază ale arhitectonice ale unui mediu SharePoint Server și, de asemenea, ajută la identificarea noilor funcții depreciate și eliminate în SharePoint 2016.
Lecții
Componente de bază ale arhitecturii SharePoint 2016
Funcții noi, depășite și eliminate, în SharePoint 2016
Ediții SharePoint 2016 și SharePoint Online
Laborator: Revizuirea conceptelor de bază Microsoft SharePoint 2016
Configurarea fermelor SharePoint 2016
Crearea și configurarea colecțiilor și site-urilor
Furnizarea de aplicații de servicii prin utilizarea SharePoint 2016 Management Shell
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Descrieți caracteristicile arhitecturale ale unui Microsoft-SharePoint 2016.
Identificați funcțiile noi, învechite și eliminate, în SharePoint 2016.
Descrieți edițiile pentru SharePoint 2016 local și Microsoft SharePoint Online.

Modulul 2: Introducere în scenarii hibride pentru SharePoint 2016

Acest modul descrie principalele caracteristici hibride din SharePoint 2016 și vă ajută să vă pregătiți pentru o implementare hibridă a SharePoint 2016.
Lecții
Explorarea caracteristicilor hibride din SharePoint 2016
Pregătirea pentru o implementare hibridă a SharePoint 2016
Laborator: Configurarea unui chiriaș Office 365
Crearea unui chiriaș Office 365
Laborator: Crearea site-urilor echipei hibride
Pregătirea mediului SharePoint
Rulați selectorul hibrid SharePoint
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Descrieți principalele caracteristici hibride din SharePoint Server 2016.
Pregătiți-vă pentru o implementare hibridă a SharePoint 2016.

Modulul 3: Proiectarea strategiilor de gestionare a continuității afacerii

Acest modul explică cum să selectați o configurație adecvată a serverului de baze de date pentru a răspunde cerințelor de disponibilitate. De asemenea, descrie modul de proiectare a unei arhitecturi și a unei infrastructuri fizice pentru a satisface cerințele cu disponibilitate ridicată. În cele din urmă, acest modul explică modul de dezvoltare și implementare a unei strategii de backup și restaurare.
Lecții
Proiectarea topologiilor bazei de date pentru disponibilitate ridicată și recuperare în caz de dezastre
Proiectarea unei infrastructuri SharePoint pentru o disponibilitate ridicată
Planificarea recuperării dezastrelor
Laborator: planificarea și efectuarea copiilor de rezervă și restaurare
Creați un plan de rezervă și restaurare
Testați procesul de backup și restaurare
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Selectați o configurație adecvată a serverului bazei de date pentru a satisface cerințele de disponibilitate.
Proiectați o arhitectură și o infrastructură fizică pentru a satisface cerințele cu disponibilitate ridicată.
Dezvoltați și implementați o strategie de rezervă și restaurare.

Modulul 4: Planificarea și implementarea serviciilor de conectare a afacerilor și Serviciului securizat al magazinului

Acest modul explică modul de configurare a serviciilor Business Connectivity (BCS) și descrie modul de configurare și gestionare a aplicației Serviciu de stocare securizat. De asemenea, explică modul în care puteți configura și gestiona modele BCS.
Lecții
Planificarea și configurarea BCS
Configurarea serviciului Secure Store
Gestionarea modelelor BCS
Laborator: Configurarea BCS și Serviciul Secure Store
Configurarea aplicației de service BDC
Configurarea serviciului Secure Store
Laborator: Gestionarea modelelor BDC
Configurarea unei aplicații țintă a Serviciului Secure Store
Importarea și configurarea modelelor BDC
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Planificați și configurați aplicația de serviciu de conectivitate pentru afaceri.
Planificați și configurați aplicația Secure Store Service.
Gestionați modelele Business Connectivity Data.

Modulul 5: Configurarea serviciilor de productivitate pentru o implementare SharePoint 2016

Acest modul descrie arhitectura suplimentului SharePoint. Acest modul explică, de asemenea, modul de furnizare și gestionare a aplicațiilor SharePoint și a cataloagelor de aplicații. În plus, acest modul descrie cum să furnizeze Servicii Microsoft Access, Servicii Visio, Servicii de automatizare Word, Servicii de automatizare PowerPoint și Servicii de traducere SharePoint.
Lecții
Înțelegerea arhitecturii suplimentului SharePoint
Furnizarea și gestionarea aplicațiilor și a cataloagelor de aplicații
Furnizarea de servicii de productivitate
Laborator: Configurarea și gestionarea suplimentelor SharePoint
Configurarea unei ferme SharePoint pentru a sprijini aplicațiile
Crearea și configurarea unui catalog de aplicații corporative
Implementarea și monitorizarea aplicațiilor
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Descrieți suplimentele Microsoft SharePoint și infrastructura SharePoint care acceptă.
Furnizați și configurați suplimentele SharePoint și cataloagele de aplicații.
Gestionați modul în care sunt utilizate aplicațiile în cadrul unei implementări SharePoint 2016.

Modulul 6: Gestionarea soluțiilor în Microsoft SharePoint 2016

Acest modul descrie scopul și structura funcțiilor și soluțiilor SharePoint 2016. În plus, explică modul de gestionare a soluțiilor sandbox în Microsoft SharePoint 2016.
Lecții
Înțelegerea arhitecturii soluțiilor SharePoint 2016
Gestionarea soluțiilor sandboxed
Laborator: gestionarea soluțiilor
Configurarea unei ferme SharePoint pentru a sprijini soluțiile de tip sandboxed
Configurarea unui site SharePoint pentru a susține soluții sandboxed
Implementarea de soluții agricole
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Gestionați funcțiile și soluțiile în Microsoft SharePoint 2016.
Gestionați soluțiile sandboxed într-o implementare SharePoint 2016.

Modulul 7: Conectarea oamenilor

Acest modul explică modul de gestionare a profilurilor utilizatorilor și modul de planificare și configurare a Site-ului meu și a funcțiilor sociale. Acest modul descrie, de asemenea, modul de configurare a site-urilor comunității.
Lecții
Gestionarea profilurilor de utilizator
Permiterea interacțiunii sociale
Construirea comunităților
Laborator: Configurarea sincronizării profilului și a site-urilor mele
Configurarea sincronizării profilului
Configurarea site-urilor mele
Laborator: Configurarea site-urilor comunității
Crearea unei infrastructuri a site-ului comunității
Configurarea participării la site-ul comunității
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Gestionează profilurile de utilizator în Microsoft SharePoint 2016 și configurează sincronizarea profilurilor de utilizator folosind Microsoft Identity Manager (MIM) 2016.
Activați interacțiunea socială în SharePoint 2016.
Construiți comunități și site-uri comunitare în SharePoint 2016.

Modulul 8: Planificarea și configurarea gestionării conținutului web

Acest modul explică modul de planificare și configurare a infrastructurii de gestionare a conținutului web pentru a satisface cerințele de afaceri. Acest modul descrie, de asemenea, modul de configurare a site-urilor de navigare și catalog de produse gestionate și cum să configurați suportul pentru site-uri multilingve. În plus, explică și cum să planifici și să gestionezi proiectarea și personalizarea site-urilor de publicare și cum să planifici și configurezi suportul pentru utilizatorii de telefonie mobilă.
Lecții
Planificarea și implementarea unei infrastructuri de gestionare a conținutului web
Configurarea site-urilor de navigare și catalog gestionate
Suport pentru mai multe limbi și localizări
Activarea proiectării și personalizării
Sprijinirea utilizatorilor de telefonie mobilă
Laborator: Configurarea site-urilor de navigare și catalog gestionate
Configurarea unui site de catalog de produse
Configurarea publicării pe site-uri
Configurarea site-urilor de publicare
Laborator: Configurarea canalelor dispozitivului
Configurarea canalelor dispozitivului
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Planificați și configurați o infrastructură de gestionare a conținutului web.
Configurați site-urile de navigare și catalog de produse gestionate.
Planificați și configurați suportul pentru site-uri și localuri multilingve.
Gestionați designul și personalizarea site-urilor de publicare.
Planificați și configurați suportul pentru utilizatorii de telefonie mobilă.

Modulul 9: Planificarea și configurarea Enterprise Content Management

Acest modul explică cum să planificați gestionarea conținutului și a documentelor și cum să planificați și configurați eDiscovery. În plus, descrie modul de planificare pentru gestionarea și conformarea înregistrărilor.
Lecții
Planificarea managementului conținutului companiei
Planificarea și configurarea eDiscovery
Planificarea gestionării înregistrărilor
Laborator: Configurarea eDiscovery în SharePoint 2016
Crearea și configurarea unui centru eDiscovery
Descoperirea și păstrarea conținutului
Interogarea și exportul de conținut
Laborator: Configurarea gestionării înregistrărilor în SharePoint Server 2016
Configurarea gestionării înregistrărilor în loc
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Planificați modul de gestionare a conținutului și a documentelor.
Planificați și configurați eDiscovery.
Planificați gestionarea și conformarea înregistrărilor.

Modulul 10: Planificarea și configurarea soluțiilor de business intelligence

Acest modul explică modul de planificare a arhitecturii business intelligence (BI) pentru SharePoint 2016 și modul de implementare și gestionare a serviciilor BI. În plus, acest modul explică modul de planificare și configurare a instrumentelor de analiză avansate.
Lecții
Planificarea arhitecturii BI
Planificarea, implementarea și gestionarea serviciilor BI
Planificarea și configurarea instrumentelor de analiză avansate
Laborator: Instalarea Office Online Server
Implementați Office Online Server
Laborator: Configurarea PowerPivot și Power View pentru SharePoint 2016
Configurarea PowerPivot pentru SharePoint 2016
Configurarea Power View pentru SharePoint
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Explicați arhitectura Microsoft BusinessPoint Business Intelligence (BI), componentele sale și planificați-vă pentru business intelligence.
Planificați, implementați și gestionați serviciile de bază Microsoft SharePoint 2016 BI.
Configurați opțiunile avansate de BI disponibile în SharePoint 2016 și Microsoft SQL Server 2014.

Modulul 11: Planificarea și configurarea productivității și colaborării

Acest modul explică modul de planificare și configurare a caracteristicilor de productivitate și colaborare. Acest modul explică, de asemenea, modul de planificare și configurare a soluțiilor compuse în SharePoint 2016.
Lecții
Planificarea și configurarea caracteristicilor de colaborare
Planificarea și configurarea compozitelor
Laborator: Configurarea și lucrul cu site-urile de proiect
Crearea unei ferme Office Online Server și configurarea integrării în SharePoint 2016
Crearea site-urilor de proiect
Configurarea site-urilor de proiect
Implicarea echipelor de proiect
Configurarea integrării Project Server
Laborator: Configurarea unui flux de lucru
Configurarea serviciilor Flux de lucru Microsoft Azure și Microsoft SharePoint Workflow
Crearea și testarea unui flux de lucru
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Descrieți cum planificați și configurați opțiunile de colaborare și coautorizare SharePoint.
Configurați site-urile proiectului și angajați echipele.
Planificați și configurați compozitele.
Configurați fluxurile de lucru în SharePoint 2016.

Modulul 12: Actualizarea și migrarea la SharePoint 2016

Acest modul explică modul de pregătire pentru actualizare sau migrare către SharePoint 2016. În plus, explică modul de gestionare a colecțiilor de site-uri despre cum să le actualizați la SharePoint 2016. În sfârșit, modulul descrie cum să actualizați conținut avansat de la SharePoint Server 2013 la SharePoint 2016 .
Lecții
Pregătirea pentru o actualizare sau migrare
Faceți upgrade la SharePoint 2016
Planificarea și gestionarea unui upgrade de colectare a site-ului
Laborator: Efectuarea unei migrări a bazei de date de conținut și upgrade de la Microsoft SharePoint Server 2013
Migrarea SharePoint Server 2013 Serviciu de metadate gestionat
Modernizarea unei baze de date de conținut SharePoint Server 2013
Laborator: gestionarea actualizărilor de colectare a site-urilor
Pregătirea colecțiilor de site pentru actualizare
Modernizarea colecțiilor site-ului
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

Planificați și pregătiți-vă pentru o actualizare.
Efectuați upgrade-uri pentru aplicații de date și servicii.
Actualizați colecțiile site-ului.
Actualizați conținut avansat de la SharePoint Server 2013 la SharePoint 2016.

    Call Now Button