20483C Programming in C#

Acest curs de 5 zile ofera programatorilor cunostintele necesare dezvoltarii aplicațiilor Windows folosind limbajul Visual C #. Pe parcursul acestui curs, studentii examinează elementele de bază ale structurii programului Visual C #, sintaxa limbajului, consolidandu-si cunoștințele pe măsură ce construiesc o aplicație care încorporează mai multe caracteristici ale .NET Framework 4.7.

Inscrie-te folosind formularul de mai jos!
Contacteaza-ne daca ai nevoie de mai multe informatii
0728 ADVICE sau office@itadviser.ro
  • Pret 749€
  • Durata 5 zile
  • Nivel Mediu
  • Cursanti 10
  • Limba curs Engleza/Romana
  • Examen 70-483
  • Certificare MCSD Windows Store Apps Using C#

Detalii curs 20483C Programming in C#

Profilul publicului

Acest curs este destinat dezvoltatorilor cu experiență de programare în C, C ++, JavaScript, Objective-C, Microsoft Visual Basic sau Java și înțeleg conceptele de programare orientată pe obiecte.

Acest curs nu este conceput pentru studenții care sunt noi în programare; se adresează dezvoltatorilor profesioniști cu cel puțin o lună de experienta in programarea orientata pe obiecte.

La finalizarea cursului

După finalizarea acestui curs, veti putea sa:

• Descrieți sintaxa principală și caracteristicile Visual C #.
• Creați metode, gestionați excepții și descrieți cerințele de monitorizare ale aplicațiilor pe scară largă.
• Implementați structura de bază și elementele esențiale ale unei aplicații desktop tipice.
• Creați clase, definiți și implementați interfețe și creați și utilizați colecții generice.
• Utilizați moștenirea pentru a crea o ierarhie de clase și pentru a extinde o clasă .NET Framework.
• Citiți și scrieți datele utilizând intrarea / ieșirea fișierelor și fluxurile și serializați și deserializați datele în diferite formate.
• Creati si folositi un model de date de entitate pentru accesarea unei baze de date și folosește LINQ pentru interogarea datelor.
• Accesați și interogați datele la distanță utilizând tipurile din spațiul de nume System.Net și WCF Data Services.
• Construiți o interfață grafică de utilizator folosind XAML.
• Îmbunătățirea debitului și a timpului de răspuns al aplicațiilor utilizând sarcini și operațiuni asincrone.
• Integrați biblioteci neadministrate și componente dinamice într-o aplicație Visual C #.
• Examinați metadatele tipurilor folosind reflecție, creați și utilizați atribute personalizate, generați cod la runtime și gestionați versiunile de asamblare.
• Criptați și decriptați datele utilizând criptarea simetrică și asimetrică.

Modulul 1: Revizuirea sintaxei vizuale C #

Microsoft .NET Framework versiunea 4.7 oferă o platformă de dezvoltare completă pe care o puteți utiliza pentru a construi, implementa și gestiona aplicații și servicii. Utilizând .NET Framework, puteți crea aplicații convingătoare vizual, puteți permite comunicarea perfectă peste granițele tehnologiei și puteți oferi suport pentru o gamă largă de procese de afaceri. În acest modul, veți afla despre unele dintre caracteristicile de bază oferite de .NET Framework și Microsoft Visual Studio. De asemenea, veți afla despre unele dintre principalele construcții vizuale C # care vă permit să începeți să dezvoltați aplicații .NET Framework.
Lecții
Prezentare generală a scrierii aplicației folosind vizual C #
Tipuri de date, operatori și expresii
Visual C # Programarea limbajului construiește
Laborator: Implementarea funcționalității Edit pentru lista studenților
Implementarea funcționalității Insert pentru lista studenților
Implementarea Ștergeți funcționalitatea pentru lista studenților
Afișarea vârstei unui student
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

• Descrieți arhitectura aplicațiilor .NET Framework și funcțiile oferite de Visual Studio 2017 și Visual C #.
• Utilizați tipuri de date vizuale de bază C, operatori și expresii.
• Utilizați constructe standard C # vizual.

Modulul 2: Crearea metodelor, gestionarea excepțiilor și monitorizarea aplicațiilor

Aplicațiile constau adesea din unități logice de funcționalitate care îndeplinesc funcții specifice, precum furnizarea accesului la date sau declanșarea unor prelucrări logice. Visual C # este un limbaj orientat pe obiect și folosește conceptul de metode pentru a încapsula unitățile logice de funcționalitate. O metodă poate fi la fel de simplă sau atât de complexă pe cât doriți, și de aceea este important să luați în considerare ce se întâmplă cu starea aplicației dvs. atunci când apare o excepție într-o metodă. În acest modul, veți învăța cum să creați și să folosiți metode și cum să gestionați excepțiile. De asemenea, veți învăța cum să utilizați jurnalul și urmărirea pentru a înregistra detaliile eventualelor excepții care apar.
Lecții
Crearea și invocarea metodelor
Crearea de metode supraîncărcate și utilizarea parametrilor opționali și de ieșire
Excepții de gestionare
Monitorizarea aplicațiilor
Laborator: Extinderea funcționalității aplicației de înscriere în clasă
Refactorizarea Codului de înscriere
Validarea informațiilor despre elevi
Salvarea modificărilor pe lista de clase
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

• Creați și invocați metode.
• Creați metode supraîncărcate și utilizați parametrii opționali.
• Tratează excepții.
• Monitorizați aplicațiile utilizând jurnalul, urmărirea și profilarea

Modulul 3: Tipuri de bază și construcții ale vizualului C #

Pentru a crea aplicații eficiente folosind Windows Presentation Foundation (WPF) sau alte platforme .NET Framework, trebuie să învățați mai întâi câteva construcții de bază Visual C #. Trebuie să știți cum să creați structuri simple pentru a reprezenta elementele cu care lucrați. Trebuie să știți cum să organizați aceste structuri în colecții, astfel încât să puteți adăuga articole, să preluați articole și să repetați elementele. În cele din urmă, trebuie să știi cum să te abonezi la evenimente, astfel încât să poți răspunde la acțiunile utilizatorilor tăi. În acest modul, veți învăța cum să creați și să folosiți structuri și enume, să organizați date în colecții și să creați și să vă abonați la evenimente.
Lecții
Implementarea structurilor și a enunțurilor
Organizarea datelor în colecții
Gestionarea evenimentelor
Laborator: Redactarea codului pentru cererea de prototip de grade
Adăugarea logicii de navigare la aplicația de prototip de grade
Crearea tipurilor de date pentru stocarea informațiilor despre utilizator și grad
Afișarea informațiilor despre utilizator și grad
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

• Creează și folosește structuri și enume.
• Utilizați clase de colectare pentru a organiza date.
• Creați și abonați-vă la evenimente.

Modulul 4: Crearea claselor și implementarea colecțiilor sigure de tip

În acest modul, veți învăța cum să utilizați interfețe și clase pentru a defini și a crea propriile dvs. tipuri, reutilizabile. Veți învăța, de asemenea, cum să creați și să folosiți colecții de orice tip, care sunt sigure de orice tip.
Lecții
Crearea de clase
Definirea și implementarea interfețelor
Implementarea colecțiilor sigure de tip
Laborator: Adăugarea validării datelor și siguranța tipului în aplicație
Implementarea structurilor profesorilor, elevilor și de clasă ca clase
Adăugarea validării datelor la clasa de clasificare
Afișarea studenților în ordinea numelui
Permiterea profesorilor să modifice datele de clasă și clasă
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Creați și instaurați clase.
Creați și instantanați interfețe.
Utilizați generice pentru a crea colecții sigure de tip.

Modulul 5: Crearea unei ierarhii de clasă prin utilizarea moștenirii

În acest modul, veți învăța cum să utilizați moștenirea pentru a crea ierarhii de clase și pentru a extinde tipurile .NET Framework.
Lecții
Crearea Ierarhiilor de clasă
Extinderea claselor .NET Framework
Laborator: Refactorizarea funcționalității comune în clasa utilizator
Refactorizarea funcționalității comune în clasa utilizator
Implementarea complexității parolelor prin utilizarea unei metode abstracte
Crearea excepției personalizate ClassFullException
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Creați clase de bază și clase derivate folosind moștenire.
Creați clase care moștenesc de la .NET Framework.

Modulul 6: Citirea și scrierea datelor locale

În acest modul, veți învăța cum să citiți și să scrieți datele utilizând operațiunile de I / O ale sistemului de fișiere tranzacționale, cum să serializați și să deserializați datele în sistemul de fișiere și cum să citiți și să scrieți date în sistemul de fișiere folosind fluxuri.
Lecții
Citirea și scrierea fișierelor
Serializarea și deserializarea datelor
Efectuarea I / O folosind fluxuri
Lab: Generarea Note Raportul
Serializarea datelor pentru raportul de grade ca XML
Vizualizarea raportului de grade
Persistența datelor de clasificare serializate într-un fișier
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Citiți și scrieți date din și din sistemul de fișiere folosind I / O de fișiere.
Convertiți datele într-un format care poate fi scris sau citit dintr-un fișier sau altă sursă de date.
Utilizați fluxuri pentru a trimite și primi date către sau de la un fișier sau o sursă de date.

Modulul 7: Accesarea unei baze de date

În acest modul, veți învăța cum să creați și să folosiți modele de date de entitate (EDM) și cum să interogați multe tipuri de date utilizând interogarea cu limbaj integrat (LINQ).
Lecții
Crearea și utilizarea modelelor de date ale entității
Interogarea datelor utilizând LINQ
Laborator: preluarea și modificarea datelor de grad
Crearea unui model de date de entitate din baza de date Școala de Arte Plastice
Actualizarea datelor studenților și gradului prin utilizarea Entity Framework
Extinderea modelului de date a entității la validarea datelor
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Creați, utilizați și personalizați un EDM.
Întrebări de date utilizând LINQ.

Modulul 8: Accesarea datelor la distanță

În acest modul, veți învăța cum să utilizați clasele de solicitare și răspuns în spațiul de nume System.Net pentru a manipula direct sursele de date la distanță. De asemenea, veți învăța cum să folosiți serviciile de date Windows Communication Foundation (WCF) pentru a expune și consuma un model de date de entitate (EDM) pe web.
Lecții
Accesarea datelor pe Web
Accesarea datelor prin utilizarea serviciilor conectate OData
Laborator: preluarea și modificarea datelor de grad de la distanță
Crearea unui serviciu de date WCF pentru baza de date SchoolGrades
Integrarea serviciului de date în aplicație
Preluarea fotografiilor elevilor pe web (dacă timpul permite)
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Trimiteți date și primiți date de la servicii web și alte surse de date la distanță.
Accesați datele utilizând WCF Data Services.

Modulul 9: Proiectarea interfeței utilizatorului pentru o aplicație grafică

În acest modul, veți învăța cum să utilizați Extensible Application Markup Language (XAML) și Windows Presentation Foundation (WPF) pentru a crea Internaționale de utilizare.
Lecții
Utilizarea XAML pentru a proiecta o interfață de utilizator
Controlul legării la date
Laborator: Personalizarea fotografiilor studenților și stilizarea aplicației
Personalizarea aspectului fotografiilor studenților
Stilarea vizualizării de conectare
Animarea controlului StudentPhoto (dacă timpul permite)
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Utilizați XAML pentru a proiecta o UI.
Legați un control XAML la date.
Aplicați stiluri la o interfață de utilizator XAML.

Modulul 10: Îmbunătățirea performanței și receptivității aplicației

În acest modul, veți învăța cum să îmbunătățiți performanța aplicațiilor dvs. prin distribuirea operațiunilor pe mai multe fire.
Lecții
Implementarea multitasking-ului
Efectuarea operațiilor în mod asincron
Sincronizarea accesului simultan la date
Laborator: Îmbunătățirea receptivității și performanței aplicației
Asigurarea că UI rămâne receptiv la preluarea datelor profesorilor
Furnizarea de feedback vizual în timpul operațiilor de lungă durată
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Utilizați Task Parallel Library pentru a implementa multitasking.
Efectuați operațiuni pe termen lung fără a bloca fire.
Controlează modul în care mai multe fire pot accesa simultan resursele.

Modulul 11: Integrarea cu Codul neadministrat

În acest modul, veți învăța cum să interoperați codul neadministrat în aplicațiile dvs. și cum să vă asigurați că codul dvs. eliberează resurse neadministrate.
Lecții
Crearea și utilizarea obiectelor dinamice
Gestionarea duratei de viață a obiectelor și controlul resurselor neadministrate
Laborator: Actualizarea raportului de grade
Generarea raportului de grade folosind Word
Controlul duratei de viață a obiectelor Word prin implementarea modelului Dispose
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Integrați codul neadministrat într-o aplicație Microsoft Visual C # utilizând Dynamic Language Runtime (DLR).
Controlați durata de viață a resurselor neadministrate și asigurați-vă că aplicația dvs. eliberează resurse.

Modulul 12: Crearea tipurilor și ansamblurilor reutilizabile

În acest modul, veți învăța cum să consumați ansamblurile existente, folosind reflecția și cum să adăugați metadate suplimentare la tipuri și membri tip, folosind atribute. De asemenea, veți învăța cum să generați cod în timpul rulării, utilizând Modelul obiectului de cod de cod (CodeDOM) și cum să vă asigurați că ansamblurile dvs. sunt semnate și versionate și disponibile pentru alte aplicații, folosind cache-ul global de asamblare (GAC).
Lecții
Examinarea metadatelor obiectelor
Crearea și utilizarea atributelor personalizate
Generarea codului gestionat
Versiunea, semnarea și implementarea ansamblurilor
Laborator: Precizarea datelor care trebuie incluse în raportul de grade
Crearea și aplicarea atributului IncludeInReport
Actualizarea raportului
Stocarea claselor.Utilities Assemblea la nivel central (Dacă timpul permite)
După finalizarea acestui modul, veți putea:

Folosiți reflecția pentru a inspecta și executa ansamblurile.
Creați și consumați atribute personalizate.
Generați codul gestionat la timpul de execuție folosind CodeDOM.
Versionați, semnați și implementați ansamblurile dvs. în GAC.

Modulul 13: Criptarea și decriptarea datelor

În acest modul, veți învăța cum să implementați criptarea simetrică și asimetrică și cum să utilizați hașii pentru a genera reprezentări matematice ale datelor dvs. De asemenea, veți învăța cum să creați și să gestionați certificatele X509 și cum să le utilizați în procesul de criptare asimetrică.
Lecții
Implementarea criptării simetrice
Implementarea criptării asimetrice
Laborator: criptarea și decriptarea raportului de grade
Criptarea raportului de grade
Criptarea raportului de grade
După finalizarea acestui modul, veți putea sa:

Criptați datele utilizând criptarea simetrică.
Criptați datele utilizând criptarea asimetrică.

    Call Now Button