MS-030T00-A Office 365 Administrator

Acest curs Microsoft 365 de cinci zile vizează nevoile profesioniștilor IT de evaluare, planificare, implementare și operare servicii Microsoft Office 365, inclusiv identitățile, dependențele, cerințele și tehnologiile sale de asistență.

Inscrie-te folosind formularul de mai jos! Contacteaza-ne daca ai nevoie de mai multe informatii
0728 ADVICE sau office@itadviser.ro
  • Pret 749€
  • Durata 5 zile
  • Nivel Mediu
  • Cursanti 10
  • Limba curs Engleza/Romana
  • Examen MS-030
  • Certificare MCSA Office 365

Detalii curs Office 365 Administrator

Acest curs se concentrează pe dezvoltarea abilităților necesare administrarii Office 365.

Profilul publicului

Acest curs este destinat profesioniștilor IT responsabili de planificarea, configurarea și gestionarea unui mediu Office 365. Studenții care participă la acest curs trebuie să aiba deja cunostinte despre tehnologii locale, cum ar fi DNS  și AD DS. În plus, ar trebui să aibă o înțelegere generală a Microsoft Exchange Server, Microsoft Lync Server sau Skype pentru Business Server și Microsoft SharePoint Server.

La finalizarea cursului

După finalizarea acestui curs, veti putea sa:

Planificați o implementare Office 365, configurați chiriașul Office 365 și planificați o implementare pilot. Gestionați utilizatorii, grupurile și licențele Office 365 și configurați administrația delegată.
Planificați și configurați conectivitatea clientului la Office 365.
Planificați și configurați sincronizarea directoarelor între Microsoft Azure AD și AD DS local.
Planificați și implementați implementarea Office 365 ProPlus.
Planificați și gestionați destinatarii și permisiunile Microsoft Exchange Online.
Planificați și configurați serviciile Exchange Online.
Planificați și configurați echipele Microsoft.
Planificați și configurați Microsoft SharePoint Online.
Planificați și configurați soluții de colaborare Office 365.
Planificați și configurați integrarea între Office 365 și Microsoft Azure Information Protection.
Monitorizați și consultați serviciile Office 365 și depanați problemele Office 365.
Planificați și implementați federația de identitate între AD DS local și Azure AD.

Modulul 1: Planificarea și furnizarea Office 365

Acest modul examinează caracteristicile Office 365 și identifică îmbunătățirile recente ale serviciului și descrie procesul de furnizare a unui chiriaș Office 365. Acest modul identifică, de asemenea, provocările în implementarea Office 365 și beneficiile abordării Microsoft FastTrack pentru Office 365, în comparație cu procesul tradițional de plan, pregătire și migrare.
Lecții
Prezentare generală a Office 365
Furnizarea unui chiriaș Office 365
Planificarea unei dislocări pilot
Laborator: Provisioning Office 365
Configurarea unui chiriaș Office 365
Configurarea unui domeniu personalizat
Explorarea interfețelor de administrator Office 365
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Descrieți caracteristicile și avantajele Office 365.
Furnizați noi conturi de chiriași.
Planificați o desfășurare pilot a Office 365.

Modulul 2: Gestionarea de utilizatori și grupuri de Office 365

Acest modul explică modul de gestionare a utilizatorilor, grupurilor și licențelor și configurarea accesului administrativ folosind consola Office 365 și interfața liniei de comandă Windows PowerShell. Acest modul explică, de asemenea, cum să gestionați parolele utilizatorului și să configurați autentificarea cu mai mulți factori.
Lecții
Gestionarea conturilor și licențelor utilizatorilor
Gestionarea parolelor și autentificarea
Gestionarea grupurilor de securitate în Office 365
Gestionarea utilizatorilor și grupurilor Office 365 cu Windows PowerShell
Configurarea accesului administrativ
Laborator: Administrarea utilizatorilor și parolelor Office 365
Gestionarea utilizatorilor și licențelor Office 365 utilizând centrul de administrare Microsoft 365
Gestionarea politicilor de parolă Office 365
Laborator: administrarea grupurilor și administrarea Office 365
Gestionarea grupurilor Office 365
Gestionarea utilizatorilor și grupurilor Office 365 utilizând Windows PowerShell
Configurarea administratorilor de servicii
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Gestionați conturile și licențele utilizatorului utilizând centrul de administrare Microsoft 365.
Gestionați parolele și autentificarea.
Gestionează grupurile de securitate și distribuție utilizând centrul de administrare Microsoft 365.
Gestionează utilizatorii și grupurile Office 365 utilizând Windows PowerShell.
Configurați accesul administrativ.

Modulul 3: Configurarea conectivității clientului la Microsoft Office 365

Acest modul acoperă diferitele tipuri de software client pe care le puteți utiliza pentru a vă conecta la Office 365. Acesta explică, de asemenea, cerințele de infrastructură de care clienții trebuie să se conecteze la Office 365, pe lângă modul de configurare a diferitelor tipuri de clienți Office 365.
Lecții
Planificare pentru clienții Office 365
Planificarea conectivității pentru clienții Office 365
Configurarea conectivității pentru clienții Office 365
Laborator: Configurarea conectivității clientului la Office 365
Configurarea înregistrărilor DNS pentru clienții Office 365
Rularea instrumentelor analizatorului de conectivitate Office 365
Conectarea aplicațiilor Office
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Planificați implementarea clienților Office 365.
Planificați și depanați conectivitatea pentru clienții Office 365.
Configurați conectivitatea pentru clienții Office 365.

Modulul 4: Planificarea și configurarea sincronizării directoarelor

Acest modul explică modul de planificare, pregătire și implementare a sincronizării directoarelor ca metodologie pentru managementul utilizatorilor și grupurilor într-o implementare Office 365. Acesta explică modul de pregătire a unui mediu local și instalarea și configurarea sincronizării directoarelor. De asemenea, explică cum să gestionați identitățile Office 365 după ce activați sincronizarea directoarelor.
Lecții
Planificarea și pregătirea pentru sincronizarea directoarelor
Implementarea sincronizării directoarelor utilizând Azure AD Connect
Gestionarea identităților Office 365 cu sincronizarea directoarelor
Laborator: Configurarea sincronizării directoarelor
Pregătirea pentru sincronizarea directoarelor
Configurarea sincronizării directoarelor
Gestionarea utilizatorilor și grupurilor Active Directory
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Planificați și pregătiți-vă pentru sincronizarea directoarelor.
Implementați sincronizarea directoarelor utilizând Microsoft Azure Active Directory Connect (AD Connect).
Gestionează identitățile Office 365 cu sincronizarea directoarelor.

Modulul 5: Planificarea și implementarea Office 365 ProPlus

Acest modul explică cum să planificați o implementare a clientului și să vă asigurați că utilizatorii primesc instrumentele de care au nevoie pentru a interacționa eficient cu Office 365. De asemenea, explică procesul de planificare, cum să facem Office 365 ProPlus disponibil direct pentru utilizatorii finali și cum să-l implementăm ca pachet gestionat. În cele din urmă, descrie modul de configurare a telemetriei Office astfel încât administratorii să poată urmări modul în care utilizatorii interacționează cu Microsoft Office.
Lecții
Prezentare generală a Office 365 ProPlus
Planificarea și gestionarea implementărilor Office 365 ProPlus bazate pe utilizator
Planificarea și gestionarea implementărilor centralizate ale Office 365 ProPlus
Office Telemetry și raportare
Laborator: Gestionarea instalațiilor Office 365 ProPlus
Pregătirea unei instalări gestionate de Office 365 ProPlus
Gestionarea instalațiilor Office 365 ProPlus conduse de utilizator
Gestionarea instalațiilor centralizate Office 365 ProPlus
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Descrieți Office 365 ProPlus.
Planificați și gestionați implementările Office 365 ProPlus conduse de utilizator.
Planificați și gestionați implementări centralizate pentru Office 365 ProPlus.
Descrieți Telemetrie și raportare Office.

Modulul 6: Planificarea și gestionarea destinatarilor și permisiunilor Exchange Online

Acest modul descrie Exchange Online și explică modul de creare și gestionare a obiectelor destinatarului și modul de gestionare și delegare a securității Exchange.
Lecții
Prezentare generală a Exchange Online
Gestionarea destinatarilor Exchange Online
Planificarea și configurarea permisiunilor Exchange Online
Laborator: Gestionarea destinatarilor și permisiunilor Exchange Online
Configurarea destinatarilor Exchange Online
Configurarea controlului de acces bazat pe roluri
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Descrie Exchange Online.
Gestionați destinatarii Exchange Online.
Planificați și configurați administrarea delegată.

Modulul 7: Planificarea și configurarea serviciilor Exchange Online

Acest modul explică modul de planificare și configurare a fluxului de e-mail, pe lângă setările anti-malware și anti-spam din Office 365. De asemenea, explică modul de planificare și configurare a politicilor pentru clienții Exchange. În plus, descrie modul de planificare și configurare a unei migrări către Exchange Online.
Lecții
Planificarea și configurarea fluxului de e-mailuri în Office 365
Planificarea și configurarea protecției prin e-mail în Office 365
Planificarea și configurarea politicilor de acces client
Migrarea către Exchange Online
Laborator: Configurarea transportului de mesaje în Exchange Online
Configurarea setărilor de transport de mesaje
Laborator: Configurarea protecției prin e-mail și a politicilor clientului
Configurarea protecției prin e-mail
Configurarea politicilor de acces client
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Planificați și configurați fluxul de e-mailuri în Office 365.
Planificați și configurați setările anti-malware și anti-spam în Office 365.
Planificați și configurați politicile pentru clienții Exchange.
Planificați și configurați o migrare către Exchange Online.

Modulul 8: Planificarea și implementarea echipelor Microsoft

Acest modul explică modul de planificare și configurare a echipelor. Acesta explică modul de configurare a setărilor utilizatorilor și a clienților și planifică integrarea vocală. De asemenea, explică modul de tranziție de la Skype pentru Business la echipe și modul în care echipele se integrează cu alte servicii Office 365.
Lecții
Echipe explicate
Implementarea echipelor
Autentificare și acces
Trecerea Skype pentru utilitate la echipele Microsoft
Management și raportare
Laborator: Prezentare generală a echipelor
Gestionați setările pentru întâlniri
Gestionați politicile de mesagerie
Gestionați setările vocale
Gestionați setările Org-Wide
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Planificați și configurați echipele
Configurați setările și canalele utilizatorilor echipelor
gestiona intergratia vocala
Configurați setările largi ale organizației în echipe

Modulul 9: Planificarea și configurarea SharePoint Online

Acest modul descrie modul de configurare a serviciilor SharePoint Online. Acesta explică modul de planificare și configurare a colecțiilor de site-uri SharePoint și partajarea externă a utilizatorilor. De asemenea, oferă o scurtă privire de ansamblu a portalurilor suplimentare, cum ar fi portalul video.
Lecții
Configurarea serviciilor SharePoint Online
Planificarea și configurarea colecțiilor de site-uri SharePoint Online
Planificarea și configurarea partajării externe a utilizatorilor
Laborator: Configurarea SharePoint Online
Configurarea setărilor SharePoint Online
Crearea și configurarea colecțiilor de site-uri SharePoint Online
Configurarea și verificarea partajării externe a utilizatorilor
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Configurați serviciile SharePoint Online.
Planificați și configurați colecțiile de site-uri SharePoint Online.
Planificați și configurați partajarea externă a utilizatorilor.

Modulul 10: Planificarea și configurarea unei soluții de colaborare Office 365

Acest modul descrie cum să activați și să configurați Yammer Enterprise. De asemenea, explică modul de configurare a grupurilor OneDrive pentru Business și Office 365.
Lecții
Planificarea și gestionarea Yammer Enterprise
Planificarea și configurarea OneDrive pentru afaceri
Configurarea grupurilor Office 365
Laborator: Planificarea și configurarea unei soluții de colaborare Office 365
Configurarea Yammer Enterprise
Configurarea OneDrive pentru afaceri
Configurarea grupurilor Office 365
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Activați și configurați Yammer Enterprise.
Activați și configurați Yammer Enterprise.
Configurați grupurile Office 365.

Modulul 11: Planificarea și configurarea securității și conformității în Office 365

Acest modul descrie caracteristicile de conformitate din Office 365 și modul de gestionare a acestora. Acesta explică modul de planificare și configurare a informației Azure Protection. În plus, explică caracteristicile de securitate din Office 365.
Lecții
Prezentare generală a caracteristicilor de conformitate în Office 365
Planificarea și configurarea Azure Information Protection în Office 365
Gestionarea caracteristicilor de conformitate în Office 365
Laborator: Configurarea gestionării drepturilor și a conformității
Configurarea gestionării drepturilor în Office 365
Configurarea caracteristicilor de conformitate
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Descrieți caracteristicile de conformitate în Office 365.
Configurați protecția informațiilor Azure în Office 365.
Gestionați funcțiile de conformitate în Office 365

Modulul 12: Monitorizarea și soluționarea problemelor Microsoft Office 365

Acest modul explică modul de rezolvare a problemelor cu conectivitatea și serviciile Office 365 și cum să monitorizați starea de sănătate a serviciului Office 365.
Lecții
Depanarea Office 365
Monitorizarea stării de sănătate a serviciului Office 365
Laborator: Monitorizarea și depanarea Office 365
Monitorizarea Office 365
Monitorizarea stării de sănătate a serviciului și analizarea rapoartelor
După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
Depanarea problemelor legate de conectare și service Office 365.
Monitorizează starea de sănătate a serviciului Office 365.

 

    Call Now Button