În acest curs de cinci zile, veți învăța cum să configurați o instanță Office 365. Sunt incluse și integrarea cu identitățile de utilizator existente, planificare, configurare și gestionare a serviciilor de bază și raportarea la serviciile cheie furnizate.
Inscrie-te folosind formularul de mai jos! Contacteaza-ne daca ai nevoie de mai multe informatii
0728 ADVICE sau office@itadviser.ro
- Pret 849€
- Durata 5 zile
- Nivel advanced
- Cursanti 10
- Limba curs Engleza/Romana
- Examen -
- Certificare Microsoft Certificate of Achievement
Detalii curs 55354AC Administering Office 365
Acest curs de 5 zile este echivalentul lui MS-030 – Administrator Office 365. Vă învață cum să configurați și să gestionați Office 365, inclusiv identitățile și serviciile de bază ale Microsoft 365. Veți învăța integrarea cu identitățile utilizatorilor existente, să planificați, configurați și gestionați serviciile de bază și raportați despre valorile cheie. Deși acest curs și laboratoarele asociate sunt scrise pentru Office 365 cu Windows 11, abilitățile predate vor fi, de asemenea, compatibile cu Windows 10.
Cine ar trebui să participe? Se așteaptă ca studenții care urmează acest curs să aibă o anumită experiență cu mai multe tehnologii locale, cum ar fi:
-
Domain Name System (DNS)
- Servicii de domeniu Active Directory (AD DS).
În plus, ar trebui să aibă o înțelegere generală a:
- Windows PowerShell
- Microsoft Exchange Server
- Echipe Microsoft
- Microsoft SharePoint
Materiale didactice: un sistem de operare Windows pe computer. (Participantul își poate folosi propriul computer personal)
La finalizarea cursului:
- Planificați și furnizați Office 365
- Gestionați utilizatorii și grupurile în Office 365
- Implementați și configurați instrumente și aplicații pentru Office 365
- Planificați și gestionați Exchange Online
- Planificați și gestionați SharePoint Online
- Planificați și gestionați echipele Microsoft
- Planificați și gestionați alte servicii Office 365
- Implementați securitatea, conformitatea în Office 365
- Raportați, monitorizați și depanați Office 365
Modulul 1: Planificare și aprovizionare Office 365 În acest modul, veți afla despre configurarea unei instanțe Office 365 pentru o probă sau pentru o implementare completă, inclusiv punctele cheie tehnice de decizie atât în faza pilot, cât și în faza de implementare. Acest modul prezintă serviciile de bază ale Office 365 și cum să configurați setările DNS pentru a adăuga domenii personalizate/de vanitate pentru a fi utilizate cu toate serviciile Office 365. Lecții
- Prezentare generală a Office 365
- Serviciile de bază ale Office 365
- Cerințe pentru instanța Office 365
- Planificarea unui pilot și implementare
- Crearea unei instanțe Office 365
- Adăugarea de domenii personalizate și gestionarea setărilor DNS
Modulul 2: Gestionarea utilizatorilor și a grupurilor în Office 365 După configurarea instanței Office 365, următoarea etapă este să acordați acces utilizatorilor. În acest modul, veți învăța cum să creați, să gestionați și să licențiați utilizatori în Office 365, prin PowerShell și folosind sincronizarea cu serviciile de directoare locale. Acest modul prezintă, de asemenea, diferitele tipuri de grupuri disponibile în Office 365 și modul în care sunt utilizate. Veți învăța apoi cum să gestionați accesul administrativ utilizând controlul accesului bazat pe roluri (RBAC). Lecții
- Gestionarea conturilor de utilizator și a licențelor
- Gestionarea parolelor și autentificarea
- Creați și gestionați diferitele tipuri de grupuri în Office 365
- Gestionarea utilizatorilor și a grupurilor cu PowerShell
- Gestionarea utilizatorilor și a grupurilor în Centrul de administrare Azure AD
- Acces bazat pe roluri și roluri administrative
- Planificarea și configurarea sincronizării directorului
Modulul 3: Implementarea și configurarea instrumentelor și aplicațiilor pentru Office 365 Acest modul analizează instrumentele și aplicațiile client pe care le puteți utiliza pentru a vă conecta la Office 365. Veți afla despre opțiunile de configurare și implementare a aplicațiilor pentru Microsoft 365 (cunoscute anterior ca Microsoft Office/Office 365 Pro Plus) pe web, Windows, Mac OSX și platforme mobile. Lecții
- Planificarea configurației rețelei pentru instrumentele și aplicațiile Office 365
- Folosirea instrumentul de configurare Office
- Executarea instalării Use and Control
- Gestionarea implementării centralizate a instrumentelor, aplicațiilor și suplimentelor
- Raportare
Modulul 4: Planificarea și gestionarea Exchange Online În acest modul, veți învăța să creați și să gestionați mailbox-urile, inclusiv mailbox-uri de grup și resurse partajate, precum și liste de distribuție. Veți afla apoi despre permisiunile Exchange Online care oferă un control mai permisiv al Administrației Exchange Online decât rolurile de administrare Office 365. Acest modul ia în considerare, de asemenea, regulile fluxului de e-mail și protecția e-mailului, inclusiv anti-spam și anti-malware. Lecții
- Ce este Exchange Online
- Gestionarea mailbox-urilor Exchange Online
- Gestionarea grupurilor Office 365 în Exchange Online
- Configurarea permisiunilor Exchange Online
- Gestionarea Exchange Online folosind PowerShell
- Planificați și configurați fluxul de e-mail
- Planificați și configurați protecția e-mailului
Modulul 5: Planificarea și gestionarea SharePoint Online Acest modul prezintă SharePoint Online și rolul său în furnizarea altor servicii Office 365, cum ar fi Microsoft Teams și OneDrive. În acest modul, veți învăța cum să planificați și să configurați SharePoint Online, inclusiv controlul partajării externe. Lecții
- Ce este SharePoint Online
- Înțelegerea relației dintre SharePoint, OneDrive, Teams și Office 365 Groups
- Arhitectura SharePoint Online
- Configurați SharePoint Online
- Configurați și controlați partajarea externă
- Gestionarea colecțiilor de site-uri SharePoint Online
- Gestionarea SharePoint Online folosind PowerShell
Modulul 6: Planificarea și gestionarea echipelor Microsoft Acest modul explică cum să planificați și să configurați echipele Microsoft pentru comunicare și colaborare în cadrul organizației dvs. și cum să controlați comunicațiile externe. Veți învăța să utilizați politicile Microsoft Teams pentru a configura setările utilizatorului Teams. Lecții
- Ce este Microsoft Teams
- Cum se integrează Microsoft Teams cu alte servicii Office 365
- Creați și gestionați setările la nivel de organizație
- Creați, gestionați și atribuiți politici Microsoft Teams
- Planificați și configurați accesul extern și al oaspeților
- Gestionarea echipelor Microsoft folosind PowerShell
Modulul 7: Planificarea și gestionarea altor servicii Office 365 În acest modul, veți afla despre celelalte servicii Office 365, inclusiv despre scopul lor și o introducere în utilizarea și administrarea fiecărui serviciu. Veți afla apoi despre programele de completare selectate pentru a extinde Office 365. Lecții
- Yammer
- Planner
- Visio
- Bookings
- Delve
- Forms
- Power Platform
- Stream
- Sway
- Viva
- Scheduler
- Add-ins, inclusiv Find Time și Junk Reporter
Modulul 8: Securitate și conformitate în Office 365 Acest modul introduce caracteristicile de securitate și conformitate în Office 365. În timp ce planurile Microsoft 365 includ caracteristici extinse de securitate și conformitate, acest modul se va concentra pe acele produse disponibile în planurile de bază fără licența extinsă. Lecții
- Prezentare generală a caracteristicilor de securitate și conformitate din Office 365
- Extinderea caracteristicilor de securitate și conformitate cu licențe suplimentare
- Folosind portalul Microsoft Defender și Secure Score
- Utilizarea portalului de conformitate Office 365 și a scorului de conformitate
- Planificați și configurați etichetele și politicile de păstrare
- Planificați și configurați politicile de prevenire a pierderii datelor
- Creați și atribuiți etichete de sensibilitate
- Configurați politicile de atașamente sigure și de legături sigure
- Planificați și configurați autentificarea cu mai mulți factori
Modulul 9: Raportare, monitorizare și depanare Office 365 Acest modul analizează tehnicile de depanare a problemelor cu Office 365, concentrându-se pe serviciile de bază. Veți afla, de asemenea, despre instrumentele și funcțiile de raportare și monitorizare disponibile. Lecții
- Monitorizarea sănătății serviciului Office 365
- Depanarea accesului administrativ în Office 365
- Depanați sincronizarea directorului
- Depanarea Exchange Online
- Depanarea SharePoint Online
- Depanarea Microsoft Teams
- Depanarea securității și conformității Office 365